Ahad Nama – Qabar Mein Rakhne Ke Muta'alik.

Fatwa Related To “Ahad Nama”

Ahad Nama – Qabar Mein Rakhne Ke Muta’alik.

Kiya Ahad Nama Qura’an O Sunnat Sai Sabit Hai?? Qabr May Rakna Ya Kafan Peh Likna Kesa Hai Aur Agar Sahee Hai Tuh Is Ke Fazeelat Kia He ?

Ahad Nama K Alfaz Allah Rabul Izzat Ki Hamdo Sana Or Dua Or Talb E Magfirat Par Mushtamil He Ye Quran O Hadith Or Mizaj Ke Shariat K Mutabik He Is Men Koi Kabahat E Sharee Nahi Hain, Murde Ke Kafan Ya Paishani Par Bager Siyahi K Likhna Jaiz Or Umeed He Is Ki Barkat Se Allah Pak Us Mayyat Ki Magfirat Farma Dega.Jesa K Durre Mukhtar Me He Ke
كُتِبَ عَلَى جَبْهَةِ الْمَيِّتِ أَوْ عِمَامَتِهِ أَوْ كَفَنِهِ عَهْدُ نَامَهْ يُرْجَى أَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لِلْمَيِّتِ. أَوْصَى بَعْضُهُمْ أَنْ يُكْتَبَ فِي جَبْهَتِهِ وَصَدْرِهِ – بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَن الرَّحِيم – فَفُعِلَ ثُمَّ رُئِيَ فِي الْمَنَامِ فَسُئِلَ فَقَالَ: لَمَّا وُضِعْت فِي الْقَبْرِ جَاءَتْنِي مَلَائِكَةُ الْعَذَابِ، فَلَمَّا رَأَوْا مَكْتُوبًا عَلَى جَبْهَتِي بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَن الرَّحِيم قَالُوا: أَمِنْت مِنْ عَذَابِ اللَّهِ.
Mayyat K Kafan Paishani Ya Imame Ya Paishani Par Agar Ahad Nama Likha Jay To Umeed He Allah Tala Us Ki Bakhshish Farma Dega Or Baaz Logo Ne Wasiyat Ki Ke Un Ke Marne Ke Baad Un Ki Paishani Or Seene Par Bismmallahi Alrahmani Alraheem Likh Diya Jay. To Un K Marne K Bad Aisa Hi Kia Gaya To Phir Unhe Khuwab Men Dekha Gaya Or Sawal Kia Gaya Is Bare To Uho Ne Kaha Jab Hame Kabar Men Rakha Gaya To Azab E Ilahi K Firishte Kabar Mere Pas Aey To Unho Ne Jab Meri Paishani Par Bismillahi Al Rahmani Al Raheem Likha Howa Dekha To Unho Ne Kaha K To Allah K Azab Se Bach Gaya.
( Durre Mukhtar Jild 3 Safha 185 Maktab E Haqqaniya Pishawar Pakistan )

Ahad Nama Jis K Alfaz Ye He
اللَّهُمَّ فَاطِرَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ عَالِمَ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ، إنِّي أَعْهَدُ إلَيْك فِي هَذِهِ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا أَنِّي أَشْهَدُ أَنَّك أَنْتَ اللَّهُ لَا إلَهَ إلَّا أَنْتَ وَحْدَك لَا شَرِيكَ لَك وَأَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُك وَرَسُولُك – صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ – فَلَا تَكِلْنِي إلَى نَفْسِي، تُقَرِّبُنِي مِنْ الشَّرِّ وَتُبْعِدُنِي مِنْ الْخَيْرِ، وَأَنَا لَا أَثِقُ إلَّا بِرَحْمَتِك، فَاجْعَلْ لِي عَهْدًا عِنْدَك تُوفِينِيهِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ إنَّك لَا تُخْلِفُ الْمِيعَادَ
Ye Us Ahad Ilahi K Iqrar K Tor Par Paishani Imama Ya Kafan Par Likha Jay To Jaiz He Or Mumaniat Sirf Siyahi Wagera Se Kafan Ya
Paishani Wagera Par Likhne Ki He Ku K Mayyat Ka Badan Phate Ga To Nijasat Se Ye Kalimat E Muqaddasa Ki Be Hurmati Hogi.
Isi Liye Fuqha Ne Siyahi Wagera Se Likhne Ki Mumaniat Ki He Jesa K Raddul Muhtar Me He Ke
وَقَدْ أَفْتَى ابْنُ الصَّلَاحِ بِأَنَّهُ لَا يَجُوزُ أَنْ يُكْتَبَ عَلَى الْكَفَنِ يس وَالْكَهْفُ وَنَحْوُهُمَا خَوْفًا مِنْ صَدِيدِ الْمَيِّتِ
Ibn E Salah Ne Fatwa Diya He K Mayyat K Kafan Par Yaseen Ya Soor E Kahaf Wagera Likhna Jaiz Nahi He Mayyat K Phatjane K Khoof Ki Wajha Se. (Raddul Muhtar Jild 3 Safha 182 Maktab E Haqqani Pishawar).

Lihaza Ye Bat Sabit Hoi K Is Tarha K Kalimat E Muqaddasa Tabarrak K Liye Mayyat Ki Paishani Ya Kafan Wagera Par Bager Siyahi K Likhi Jay To Jaiz He Or Agar Kabar Men Ahad Nama Rakhne Ki Koi Jaga Bana Kar Us Men Is Tarha Rakha Jay K Nisat Se Alooda Hone Ka Andesha Na Ho To Ye Bhi Jaiz He.

No Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published.