Q. Namaz E Jumma Kis Per Farz Hai?
Namaz E Juma Her Us Shakhs Per Fard Hai Jis Mein Darja Zail 7 Sharait Pai Jayen:
1. Mard Hona ( Yani Aurtoo Per Namaz E Juma Fard Nahi )
2. Azad Hona ( Gulam Per Namaz E Juma Farz Nahi )
3. Muqeem Hona ( Yani Musafir Per Namaz E Juma Farz Nahi )
4. Sahet Mand Hona ( Yani Bemar Per Namaz E Juma Farz Nahi )
5. Aman Wala Hona ( Yani Ager Kisi Shakhs Ko Halakt Ka Khoof Ho Kisi Dushman Ya Kisi Janwr Ki Tarf Se, Tu Us Per B Namaz E Juma Farz Nahi )
6. Beena Hona ( Yani Ankhoo Ka Sahee Hona, Andhay Per Namaz E Jumma Farz Nahi Agerchay Koi Lay Ker Janay Waly Aur Lana Wala Ho, Phr B Us Per Namaz E Jumma Farz Nahi )
7. Chalnay Per Qadr Hona (Ager Koi Shkahs Apahj Hai, Tangoo Se Mazoor Hai Tu Us Per B Jumma Farz Nahi)
(Noor Ul Izah)
Jumma prayer is obligatory for those who fulfill the following seven conditions:
1. Being a man (Jumma prayer is obligatory for men only, women are exempted).
2. Being an independent (Jumma prayer is not obligatory for slaves) .
3. Being a dweller (not obligatory for travelers).
4. Being healthful (patient, and sick are exempted) .
5. Being safe (if someone feels that if he goes for Jumma prayer his enemy or some beast will kill him, then its not obligatory for that person to offer Jumma prayer) .
6. Sighted (having ability to see, blinds are exempted).
7. Having ability to walk (lame are exempted, if someone is injured and cant walk then not obligatory for him to offer Jumma prayer.